Monday, July 20, 2009

Buku

Q nak upload gambar my girl punya baju raya yg dah siap tapi ada masalah dengan blogspot ni. Nanti le Q akan uploadkn.

Dah lama tak baca buku cerita, kali terakhir baca, tahun lepas, tajuknye "Ayat-ayat cinta". Syahdu betul citenye, byk pengajar yg bole diambil. Dah tu tengok pula filemnye, syahdu lagi. Dua tiga kali tengok pun, nangis juga.

Skrang tengah baca buku "Bila Tuhan Berbicara" karya Faisal Tehrani. Best gak sbb skrang tengah mood nak tahu letusan gunung berapi, pembentukan bumi dll (vulkanologi). Baru skit je baca.

Nak anak baca buku, jadi maknye pun kena baca buku juga. Itu le permulaannye.

1 comment:

  1. macam kenal je, ni jiran sebelah rnd ke? hehehe ...

    ReplyDelete